Essays

2022

Karelian Guestbook: Lost Carelian Landscapes (Part II) Kajet Journal (ENG)

Grain, Ink, and Stones: The Story of Ukrainian Hunger, e-flux Journal (ENG)

Karelian Guestbook: Russian Guests (part I) Kajet Journal (ENG)

Para un enfoque no colonial de la cultura rusa, Oriente Medio (ESP)

Not all criticism is Russophobic: on decolonial approach to Russian culture, Blok Magazine (ENG)

Niewidzialna obecność: Cyrylica w przestrzeni miejskiej, Kultura u podstaw (POL)


2021

Візуальні архіві депортованих: фотографія як непевний свідок, KORYDOR (UKR)

Віртуальна виставка «Депортації. Візуальна пам’ять», коментарі (UKR)
Virtual exhibition ‘Deportations. Visual memory‘, commentaries (EN)

Magazyn RTV #13 (co-editor / współredaktorka / співредакторка)

http://magazynrtv.com/wydanie-13/ (POL)

http://magazynrtv.com/ukr/wydanie-13/ (UKR)

Visual Representation of the Holodomor: from Commemoration Practices to Contemporary Art, Baltic Worlds journal pp. 28-33 (ENG)

Imaginary victims, imaginary perpetrators: working with historical trauma as a way to resist the official narrative

The Eye of Photography  (ENG)

Blok Magazine (ENG)

Kharkiv School of Photography (ENG)

Imaginary victims, imaginary perpetrators: робота з історичною травмою як спротив офіційному наративу

Історична Правда (UKR)

Харківська Школа Фотографії (UKR)


2020

28 kilos of Crimea. Working with traumatic experience in art, Eurozine (ENG)

Як змішати свою кров з вугіллям: кілька кулінарних рецептів і порад, KORYDOR (UKR)

Я не вивчила нову мову за час карантину, але й ви, скоріше за все, теж ні, Your Art (UKR)

Особистість між окупацією і свободою: естонський досвід, Your Art (UKR)

Червоне і фіолетове. Насильство в художній практиці Еви Гарабаш, culture.pl (UKR)

Любов і колоніалізм, Your Art (UKR)

2019

Заходять якось сексуальна відьма, чорний репер і куклукскланівець в бар, або кілька ідей для геловінського карнавалу, Your Art (UKR)

Karelian Guestbook: «російські гості», KORYDOR (UKR)

Між вогнем і вогнем: карнавал і самоекзотизація як експортна стратегія, KORYDOR (UKR)

Місто Слубфурт: соціяльна скульптура на польсько-німецькому пограниччі, culture.pl (UKR)

Про катастрофу МН-17, місце автора у контексті і почуття провини як перформативну дію, KORYDOR (UKR)

Занадто близько: Голокост у польському народному мистецтві, culture.pl (UKR) (RU)

Чому деталі важливі? Як і про що розповідає музей Варшавського повстання, KORYDOR (UKR)

Розділові: торкатися поезії, culture.pl (UKR)

2018

Performatywność korwodów przebierańców wielkanocnych.

in Muradyny, Żandary, Siwki. Zywa tradycja w Wielkopolsce, 2018, Szreniawa (PL)

Виставка «Сусіди»: тексти і контексти, culture.pl (UKR)

Jutro będzie wojna, Czas Kultury

Czas Kultury Nr 1/2018 p. 125 – 134 (PL)

2017

Один в маленькому човні, KORYDOR (UKR)

Про мову війни, м’яту і засніжений степ, culture.pl (UKR)

Досвід Кіпру: конфліктна географія, KORYDOR (UKR)

Granica: чи можуть міста лікувати одне одного?, KORYDOR (UKR)

Неможливість суспільної угоди, KORYDOR (UKR)

Рятувальний жилет, KORYDOR (UKR)

Луганска не существует что курил автор

для «Досвід переселень. Досвід солідарності» (упор. Оксана Довгополова), Одеса, Фенікс, 2017

https://medium.com/@el_gerund/луганска-не-существует-что-курил-автор-a931b4bc08c9 (UKR/RUS)